Oferta: ćwiczenia biegowe, blog o bieganiu, bieganie a jedzenie, bieganie, buty do biegania, przepisy na sałatki, fit przepisy, dietetyczne przepisy, zdrowe jedzenie, dieta, sport, aktywnosc, zdrowie, zdrowe odżywianie, zdrowa żywność, zdrowe śniadanie, dieta bezglutenowa, dieta lekkostrawna, odchudzanie, omlet, omlet na słodko, omlet przepis, jak zrobić omlet

Jak najszybciej schudnąć z brzucha ? Porady

Jak najszybciej schudnąć z brzucha ? Porady

Droga kobietko, Drogi mężczyzno niestety muszę Was zmartwić nie ma magicznego sposobu na schudnięcie z samego brzucha…. I katowanie brzuszkami czy głodówka w niczym Ci nie pomoże 🙂

Blog z pasją. Blog będzie odpowiedzią na różne pytanie które nurtują mnie, może i Was jako biegacza lub po prostu osoby aktywne fizycznie. Moje porady, teksty napisane są z doświadczenia jakie zebrałam
Tak jak mężczyzna trochę lepiej sobie radzi w tym temacie , niestety babeczki cały czas tkwią w przed świadczeniu, że jak nie będą nic jeść i będą robić 200 brzuszków dziennie to za tydzień zobaczą piękny ładny brzuszek 🙂 a prawda jest taka :

1. Najważniejsza jest dieta + Porady

Ale SPOKOJNIE ! Dieta to nie znaczy jeść sałatę i chrupać marchewkę 🙂 (chyba że lubisz to na zdrowie! 😀 )
W diecie chodzi po Pierwsze o bilans kaloryczny jeśli go przekroczysz to będziesz tyć i . 😉 dla kobiet o umiarkowanej aktywności dzienna kaloryka wynosi około 1700-1900 kcal,
a dla mężczyzn 2400-2500 najlepiej po prostu sprawdzić swoje BMI . Po Drugie nie patrzymy ślepo zapatrzeni na dzienny bilans kalorii tylko tygodniowy.
Jeśli twoja kaloryka oscyluje w granicy 1800 to nie ma problemu, że jednego dnia zjesz 1950, a drugiego 1750, bilans powinien zgadzać się pod koniec tygodnia 🙂
Po Trzecie naucz się liczyć kalorie : na samym początku może to Ci zajmować trochę czasu i być uciążliwe ale bez tego nie ruszysz dalej, pociesze Cie, że potrwa to z miesiąc ponieważ z mojego doświadczenia używamy na co dzień podobnych produktów i mniej więcej już będziemy widzieć co ile ma kalorii 🙂

Więcej pomocy znajdziesz tutaj i tutaj 

Dodatkowo na co warto zwrócić uwagę, to jak nasz organizm reaguje na poszczególne produkty : najczęściej to laktoza, strączki , owoce (fruktoza) ,
zbyt duża ilość błonnika i sławny gluten 🙂
Jest to ważne, ponieważ niektóre pokarmy Nas uczulają i wzdymają, a co za tym idzie puchniemy :/ , fajnie też kiedyś sobie zafundować badania na
nietolerancje pokarmowe, możecie się lekko zszokować na co Wasz organizm źle reaguje… u mnie z wielkim bólem wyszły banany 🙁
od czasu do czasu zjem ale już dużo rzadziej niż zawsze 😉

2. Trening

Możesz się lekko zdziwić ,ale najmniej skutecznym ćwiczeniem na brzuszki są właśnie „brzuszki ” 😛
Lepszą opcją są różne „planki” (deska) , świece, scyzoryki itp.
A najlepszą opcją są aeroby ( rower, bieganie, pływanie, squash) to dzięki nim schudniesz , a wyrzeźbisz dzięki ćwiczeniom 🙂

Blog z pasją. Blog będzie odpowiedzią na różne pytanie które nurtują mnie, może i Was jako biegacza lub po prostu osoby aktywne fizycznie. Moje porady, teksty napisane są z doświadczenia jakie zebrałam

Tutaj porę fajnych ćwiczeń 😉

Suma summarum pamiętaj, że najważniejsza jest systematyczność musisz żyć w pewnym rygorze przez 2 miesiące na początku będzie trudno zmienić przyzwyczajenia ale musisz!
Żeby później to nie ładne MUSISZ zmienić na CHCĘ i mogę 🙂 zobaczysz, że to kwestia przyzwyczajenia i nie martw się jak po drodze zdarzą się porażki , porażki są jeśli coś zmieniamy 🙂
Najważniejsze, żeby następnego dnia znowu próbować 🙂

Dodaj komentarz