Oferta: ćwiczenia biegowe, blog o bieganiu, bieganie a jedzenie, bieganie, buty do biegania, przepisy na sałatki, fit przepisy, dietetyczne przepisy, zdrowe jedzenie, dieta, sport, aktywnosc, zdrowie, zdrowe odżywianie, zdrowa żywność, zdrowe śniadanie, dieta bezglutenowa, dieta lekkostrawna, odchudzanie, omlet, omlet na słodko, omlet przepis, jak zrobić omlet

Ćwiczenia biegowe z piłką :) – rozwiń swoją siłę i dynamikę

Cześć 🙂

Chciałabym wprowadzić dla Was cykl ćwiczeń dla biegaczy 🙂 Nie każdy zdaje sobie sprawę, że nasza siła różni się od tej co widzimy na siłowni i nie każde ćwiczenie będzie odpowiednie dla biegacza 😉

Po co mi dynamika i siła w bieganiu?
A no po to żeby móc na końcówce włączyć drugi bieg 😉
Chce Wam zaproponować kilka ćwiczeń z piłką, które pomogą Wam uzyskać siłę i dynamikę w biegu.
Oczywiście ilość powtórzeń dostosowujemy do swojego wytrenowania ale staramy wykonywać się minimum w dwóch seriach

1. Przysiad z wyrzutem piłki do góry
W tym ćwiczeniu wzmacniasz nogi i dajesz im moc
Przysiad robimy wolniej niż wyrzut , wyrzut powinien dynamiczny z wyprostowanym ciałem
2 x 20 na pewno da w kość 😉

2. Wyrzut tyłem
Piłkę staramy się wyrzucić na lini głowy , idziemy delikatnie za piłką

3. „Złap mnie” 😉 wyrzucamy piłkę do przodu a następnie ją gonimy tak aby ją przegonić 😉

 

  1.  Na mięśnie brzucha :
    – przekładamy piłkę z jednej na drugą stronę 2 x 10 na jedną stronę = 20 powtórze
  2. „scyzoryki” – piłkę trzymamy na środku ciała , kładziemy się i wracamy do pozycji jak na zdjęciu staramy się żeby to ćwiczenie wykonywać w miarę dynamicznie

Blog z pasją. Blog będzie odpowiedzią na różne pytanie które nurtują mnie, może i Was jako biegacza lub po prostu osoby aktywne fizycznie. Moje porady, teksty napisane są z doświadczenia jakie zebrałam

3. Na plecy :
Kładziemy się na brzuchu , piłkę trzymamy w rekach , podnosimy delikatnie plecy , łokcie są na lini barków tworzymy z rąk trójkąt . Z tej pozycji wyrzucamy piłkę do góry
UWAGA : Staramy się tak podrzucać piłkę żeby nam nie wylądowała na głowie 😉

Blog z pasją. Blog będzie odpowiedzią na różne pytanie które nurtują mnie, może i Was jako biegacza lub po prostu osoby aktywne fizycznie. Moje porady, teksty napisane są z doświadczenia jakie zebrałam

Ćwiczenia są sprawdzone 🙂 Jest to tylko część praktycznych wskazówek : „jak podnieść swoją dynamikę” , postaram się aby było więcej takich wskazówek 🙂

Powodzenia! 🙂

Strój :

Buty: adidas boost ,

koszulka : nike

 adidas

nike

Dodaj komentarz